بازاریابی

استراتژی STP چیست؟

استراتژی STP چیست؟

STP در واقع مخفف یک کلمه است. این نام در واقع به نشان از Scientated Treated Petroleum گذاشته شده است. STP همچنین نام یکی از گروه های بزرگ در سیاتل در دهه 90 است. اما در این بخش می خواهیم شما را با استراتژی STP آشنا کنیم. این استراتژی در واقع یک نوع بازاریابی است که شما توسط آن می توانید با مهارت های فروش و همچنین راز و رمزهای موفقیت آشنا شوید.

استراتژی STP در بازاریابی به چه معناست؟

stp
stp

این استراتژی در معنای کامل خود مخفف کلمه Segmentation ، Targeting و Positioning است. استراتژی STP در واقع به بازاریاب ها کمک خواهد کرد که بتوانند از پیام های مختلف خود استفاده کنند تا روش های متناسب و مناسب را برای مخاطبان خود بخش بندی کنند و آنها را به صورت هدفمند ایجاد کنند.

استراتژی STP در واقع یک روش دیجیتال برای بازاریابی محتوا به شمار می آید. شما می توانید از این استراتژی استفاده کنید تا بتوانید شخصیت های مختلف را در زمینه های مربوط به بازاریابی شناسایی کنید. این بخش در نهایت به توسعه ارتباطات شما به صورت هدفمند و دیجیتال کمک خواهد کرد.

این رویکرد همچنین برای عرضه مخاطب و مشتری و همچنین جلب آن ها به سمت بازاریابی بسیار مهم است. هدف در این بخش این است که پیام های مرتبط را به شما خواهد داد که می توانید در توسعه ارتباطات دیجیتال از آنها استفاده کنید. شما می توانید از استراتژی STP استفاده کنید تا پیام های مرتبط را در بخش های مختلف به مخاطبان خود ارائه دهید. اینطور گفته میشود که استراتژی STP در واقع برای با ارزش ترین ها ایجاد شده است که اکثر افرادی که از آن استفاده می کنند نیز به موقعیت یابی محصولات خود فکر می کنند.

تقسیم بندی در استراتژی STP

یکی از مهم ترین بخش ها در استراتژی STP این است که شما می توانید مشتریان بالقوه را شناسایی کنید و آن ها را ترغیب کنید که از شما خرید کنند. همچنین در این بخش افرادی هم وجود دارند که علاقه مند هستند گذشته مشتریان را بدانند. این مشتریان می توانند به آسانی شما را با محصولات و خدمات خود آشنا کنند و به شما کمک کنند که بتوانید در این زمینه با آگاه سازی های دقیق کار خود را انجام دهید. البته باید اینطور بگوییم که اکثر افراد در این زمینه تمایل دارند که با دیگران منافع مشترک داشته باشند. در این زمینه باید بدانید که آیا می خواهید این مشترکات را با روش های تصفیه شده داشته باشید یا خیر.

در واقع شما می توانید از تقسیم بندی در استراتژی STP استفاده کنید تا بتوانید به آسانی با نیازها و خواسته های مشتریان خود آشنا شوید. همچنین در بازارهای توسعه یافته می توانید از این بخش برای یافتن مشتریان جدید استفاده کنید. همچنین این تقسیم بندی به شما این امکان را می دهد تا پیام های خود را در این زمینه متمرکز کنید.

پیام هایی STP

پیام هایی که در این زمینه دریافت می کنید نیز برای شناسایی بخش های مختلف با نیازها و خواسته های مختلف خواهد بود. شما می توانید از این پیام ها در استراتژی STP استفاده کنید تا بتوانید کار طراحی و اطلاع رسانی را به آسانی انجام دهید و همچنین مزایای و ویژگی های مختلف را در بخش های مختلف ببینید. این بخش در واقع یک رویکرد متفاوت است که بیشترین اهمیت را در این زمینه دارد و به عنوان یک رویکرد کارآمد و عاطفی شناخته شده است. در واقع این استراتژی باعث می شود که شما یک ترکیب مناسب را به گروه خاصی از افراد بدهید تا بتوانید یک رویکرد دقیق را اجرا کنید.

در این بخش می توان گفت که شما می توانید بازارهای مختلف را براساس متغیرهایی که در آن ها وجود دارد دسته بندی کنید. باید بدانید که در این زمینه در واقع بخش های مختلفی در بازاریابی محتوا وجود دارد که شما می توانید به صورت دقیق از آن ها استفاده کنید. استراتژی STP به شما کمک خواهد کرد که بتوانید کار خود را در این زمینه آسان تر کنید و به یک علم دقیق در این حوزه دست پیدا کنید. افرادی هم در این زمینه وجود دارند که به عنوان فعال در این بخش کار می کنند و به شما این امکان را می دهند که به آسانی بتوانید در این استراتژی حرفه ای شوید!

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

93 − 87 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن