گوگل

دابل کلیک سرچ sem چیست؟

استفاده از دابل کلیک سرچ sem جهت استراتژی  بازاریابی موتور جست و جو می باشد. مجموعه ی دیگری از محصولات گوگل تحت عنوان دابل کلیک است که گوگل برای امداد و کمک رسانی تبلیغ کنندگان تهیه کرده تا به وسیله ی این ابزار تبلیغات خود را بتوانند در محل و مکان مناسبی قرار دهند. تا این تبلیغات موجب مشاهده ی افراد علاقه مند قرار بگیرند. دابل کلیک سرچ این سرویس را با استفاده از کوکی ها برای کاربران خود ارائه می دهند.

دابل کلیک سرچ چیست؟

اگر دابل کلیک سرچ sem  را بخواهیم به زبان ساده تر بیان کنیم باید بگوییم که این ابزار مجموعه ای از محصولاتی می باشد که به وسیله ی شرکت گوگل جهت کمک برای تبلیغ کنندگان فراهم شده است که تبلیغ دهندگان تبلیغات خود را به وسیله این ابزار بتوانند تهیه کرده و آن ها را در مکان های مناسب قرار دهند تا تبلیغات به وسیله ی افراد علاقه مند قابل مشاهده باشد به صورتی که کاربران هدف آن تبلیغ ها را ببینند.

روش کار با دابل کلیک سرچ

 در ابتدا برای درک کردن و فهمیدن روش کار دابل کلیک سرچ sem باید اطلاعاتی در مورد مفهوم کوکی بدانیم, به این صورت که کوکی ها فایل های متنی کوچک در حد بیت می باشند. حتما همه ی شما در صفحات وب با عبارت این سایت از کوکی استفاده می کند مواجه شده اید.

این فایل شامل برخی از اطلاعات در مورد علاقه مندی ها و اطلاعاتی مربوط به شما می باشد. برای مثال شما زبان پیش فرض یک سایت را در وب سایت به زبان فارسی تغییر می دهد. این کار را همان کوکی انجام میدهد و این اطلاعات را در اختیار مرورگر شما به وسیله ی یک فایل متنی قرار می دهد و در دفعات بعدی اگر شما به صورت مجدد از آن سایت استفاده کنید و بازدید داشته باشید از اول زبان پیش فرض آن را به صورت فارسی مشاهده می کنید. چون آن وب سایت به وسیله ی  کوکی ها  شما و علاقه مندی های شما را در خاطر خود نگه می دارد.

توانایی ذخیره اطلاعات متعدد در کوکی ها امکان پذیر است برای مثال امکان ذخیره ی همه ی لینک هایی که در آن وب سایت مراجعه کرده اید را نیز  در خاطر خود دارد. و شما در مراجعه ی بعدی به آن سایت تمامی لینک ها را و حتی لینک های مشابه به آن را نیز برای شما پیشنهاد می دهد. و این نکته نیز حائز اهمیت است که  توسعه دهنده ی سایت مشخص کننده ی این است که در کوکی هر سایت کدام اطلاعات می تواند ذخیره گردد. و این که در وب سایت های مختلف اطلاعاتی که توسط کوکی ها ذخیره می شوند از هم جدا هستند. و وب سایت ها دسترسی به اطلاعات کوکی وب سایت دیگر نمی توانند داشته باشند.

دابل کلیک سرچ sem

یکی از پلتفرم های بسیار حرفه ای گوگل دابل کلیک سرچ sem است که کاملا جدا از gdn است. این سرویس توسط سه گروه انجام پذیر است:

  • تبلیغ دهندگان : دابل کلیک سرچ sem به آن ها در تعداد تبلیغاتی که قصد نمایش آن را دارند امکان مدیریت را می دهند و محل نمایش زمان و مکان آن تبلیغات را نیز برای آن ها ممکن می سازد.
  • ناشران
  • کوکی های دابل کلیک سرچ Sem: که در دو حالت این کار را انجام می دهند:

حالت اول: برای سایت ناشر انتخاب کاربر هدف را انجام می دهد: به این صورت که سایت ناشر با استفاده از کوکی های دابل کلیک سرچ sem  می تواند متوجه این موضوع شود که توجه کاربر به کدام قسمت سایت بیشتر است. دابل کلیک سرچ Sem  با بررسی این اطلاعات می تواند در مورد جذاب بودن تبلیغاتی که موجب جذب کاربر می شود تصمیم بگیرد.
حالت دوم: در شبکه های تبلیغ دهنده ها هدف گذاری نماید: استفاده از کوکی ها در این قسمت مربوط به دیگر سرویس های گوگل می باشد.

هدف از طراحی و اجرای این سرویس دابل کلیک سرچ در این است که در نتیجه های موتور جست و جو کسب و کار تمامی افراد تبلیغ کننده با راحتی و سهولت قابل مشاهده باشد. با استفاده از این ابزار می توانید در ابتدا با پیدا کردن کلمه های کلیدی هدف از گرایش کاربران خود از عبارات جست و جو شونده­ی آن ها مطلع شوید.

برای مشاهده دیگر مقالات مرتبط با گوگل کلیک کنید.
5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 7 = 2

دکمه بازگشت به بالا
بستن