طراحی و ساخت وبسایت

صفحه فرود(landing page) چیست؟

صفحه فرود(landing page) چیست؟

آیا شما هم زمان زیادی را صرف تبلیغات آنلاین کرده اید؟ ممکن است که شما در هر زمان وارد هر سایت که می خواهید بشوید اما دقت داشته باشید که در نهایت به صفحه فرود خواهید رسید. در این بخش می خواهیم به شما بگوییم که landing page دقیقا چیست و چرا اینقدر مهم است؟

تعریف دیگر صفحه فرود

اگر بخواهیم در این زمینه صادقانه صحبت کنیم باید بگوییم که عده بسیاری از بازاریابان دوست دارند که اصطلاح را به دور بیندازند و این در حالی است که عده دیگری علاقه مند به این تعریف هستند.  در این مقاله می خواهیم این موضوع را برای شما برطرف کنیم. دقت داشته باشید که طبق بررسی هایی که ما انجام داده ایم به شما خواهیم گفت که صفحه فرود چیست و چه عوامل موثری در آن وجود خواهد داشت. در واقع باید بدانید که صفحه فرود چه ویژگی هایی دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

اگر بخواهیم به شما یک هشدار منصفانه بدهیم، این مقاله مقدمه ای است که شما صفحات فرود را در بخش های مختلف شناسایی کنید. تا زمانی که شما از محتوا در این زمینه استفاده می کنید باید بدانید که تا چه حدی کار کرده اید. در واقع شما باید یک درک کامل از صفحات فرود و همچنین نحوه استفاده از آن ها برای بهبود بازاریابی آنلاین خود داشته باشید.

صفحه فرود و فراز و نشیب هایش

اگر بخواهیم به عبارت ساده به شما بگوییم که landing page چیست باید اینطور بگوییم که اولین صفحه ای که شما بعد از کلیک روی پیوند به آن خواهید رسید صفحه فرود است. این به این معناست که صفحه فرود برای شما تقریبا هر چیزی میتواند باشد. ممکن است که این صفحه شامل صفحه اصلی باشد، ممکن است که پست یک وبلاگ باشد و یا صفحه محصول و صفحات دیگر. شما ایده های مختلفی را از صفحات فرود خواهید گرفت.

با این حال می توان به سادگی این تعریف را در این زمینه گفت که زمانی که شما صحبت از landing page می کنید در واقع منظور صفحه ای است که به طور خاص برای دریافت و همچنین تبدیل ترافیک های مختلف از کمپین های بازاریابی طراحی شده است. یک صفحه اصلی نمی تواند واجد شرایط برای صفحه فرود باشد بنابراین شما می توانید برای تبدیل ترافیک از این صفحه استفاده کنید.

سردرگمی های صفحه فرود

اگر بخواهیم در این زمینه صادق باشیم باید بگوییم که همواره سردرگمی های بسیاری در این زمینه وجود دارد که تعاریف مختلف را ایجاد کرده است. بسیاری از افراد اینطور تصور می کنند که صفحه فرود در واقع شامل بهترین محتوای صفحه خواهد شد که افراد بسیار زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

اگر در این زمینه دچار اشتباه شده اید باید بدانید که عده بسیاری در این زمینه سردرگم هستند و نمی دانند که واقعا چه می خواهند. عده ای هم اینطور تصور می کنند که صفحه فرود در واقع یک ابزار است که توسط خود شرکت ایجاد شده است که به نفع آن ها هم کار می کند.اکنون می توانیم اینطور بگوییم که بسیاری از بهترین های افرادی که در زمینه landing page فعالیت می کنند در واقع کارشناسان هستند که می خواهند در این بخش به عنوان میزبان کار کنند. البته اشتباه نکنید، این افراد واقعا چیزهای بسیار زیادی را در این زمینه نمی دانند اما وقتی مردم می خواهند از صفحه فرود برای کسب درآمد استفاده کنند به طور حتم به نفع آن ها خواهد بود.

معمولا اینطور می گویند که هر صفحه فرود دارای دو ویژگی بسیار مهم است. اولین ویژگی این صفحات این است که دارای یک فرم هستند و دومین ویژگی را نیز می توان این نکته دانست که صرفا برای جمع آوری اطلاعات از مخاطبین شما طراحی و به کار گرفته خواهند شد.

نتیجه گیری

تصور بیشتر افراد از اینکه چه استفاده هایی می توانند از صفحات فرود داشته باشند این است که می توانند از آن برای افزایش فروش خود استفاده کنند. حتما این صفحات به چشم شما هم خورده اند. در واقع این صفحات دارای یک سری نمادهای الکترونیکی هستند که معمولا یک محصول خاص از آن ها استفاده خواهد کرد. اینکه شما از صفحات فرود عالی استفاده کنید به طور حتم در فروش سایت شما تاثیرگذار خواهد بود. شما همچنین می توانید از شبکه های اجتماعی مختلف در این زمینه کمک بگیرید.

 

4/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 4 = 3

دکمه بازگشت به بالا
بستن