الگوریتم های سئو

معرفی الگوریتم گورخر گوگل

الگوریتم گورخر گوگل

می توان گفت که در حال حاضر بیشتر افرادی که تا حدود با سئو آشنایی دارند در واقع می دانند که الگوریتم های جدید گوگل مانند پاندا، پنگوئن و گورخر گوگل توانسته اند محبوبیت بسیاری را به دست بیاورند. شاید تا کنون با دو آپدیت قدیمی پاندا و پنگوئن آشنا شده باشید اما از الگوریتم گورخر گوگل چه می دانید؟

گورخر گوگل چیست؟

الگوریتم گورخر گوگل برای اولین بار در مارس سال 2013 به بازار ارائه شد که تولیدکننده آن مت کاتس بود. اما هنوز هم به طور رسمی هیچگونه آپدیتی از این الگوریتم صادر نشده است. می توان گفت که در واقع به دلیل گرایشات بیشتر و دقیق تر به سئو این الگوریتم باعث می شود که هیچگونه سواستفاده ای در این زمینه ایجاد نشود و همچنین الگوریتم گوگل به شما در شناسایی افرادی که با تولید آنلاین شاپ های مختلف اقدام به سواستفاده از مردم می کنند نیز کمک خواهد کرد. شما در واقع با الگوریتم گورخر گوگل می توانید کیفیت را در یک آنلاین شاپ ببینید و از خرید از آنهایی که معتبر نیستند خودداری کنید.

هدف از الگوریتم گورخر گوگل چیست؟

گورخر گوگل نماینده گوگل در این بروزرسانی جدید است. وظیفه آن در این بخش این است که بتواند کار پاکسازی و سامان دهی به جامعه آنلاین شاپ ها را انجام دهد. همانطور که میدانید امروزه عده بسیاری علاقه مند به خرید و فروش های اینترنتی شده اند. این آپدیت گوگل در واقع یک شروع جدید است که کسب و کارهای آنلاین را مجبور به بازاریابی از طریق موتورهای جست و جو کرده است. به طور کلی می توان گفت که الگوریتم گورخر گوگل این وظیفه را برعهده دارد که جامعه کامرس را از فروشگاه های بی کیفیت پاک کند.

در واقع عده بسیاری از این ایده استقبال کرده اند چرا که به هر صورت اینکه شما بتوانید فروشگاه های غیر قابل اعتماد و فیک را پاکسازی کنید بسیار مهم است. تا اینجای کار ما با ماهیت الگوریتم گورخر گوگل آشنا شده ایم، حال باید بدانید که چطور می توانیم سایت فروشگاهی خود را با این الگوریتم سازگار کنیم. شاید شما هم جز آن دسته کسانی باشید که یک فروشگاه معتبر دارید اما به دلیل عدم همخوانی با این الگوریتم جز سایت های نامناسب به حساب بیایید. میتوانید با آنالیز محتوای سایت خود توسط یک استراتژیست تبلیغاتی به راحتی اسم سایت خود را از لیست سایت های نامعتبر خط بزنید .

راهکارهای تایید شدن توسط الگوریتم گورخر گوگل

آنچه که باید به آن دقت کنید این است که سخت گیری های بسیاری در این زمینه وجود دارد. البته این سخت گیری ها در زبان فارسی مانند زبان انگلیسی یا عربی نیست اما به هر حال در حال بهبود است. معمولا تاثیرات مختلف این آپدیت ها در زبان فارسی رو به بهبود است. در ادامه به برخی از موارد در الگوریتم گورخر گوگل خواهیم پرداخت که شما را جز وبسایت های مناسب قرار خواهد داد.

راهکارهای تایید شدن توسط الگوریتم گورخر گوگل
راهکارهای تایید شدن توسط الگوریتم گورخر گوگل

  • تولید محتوای با کیفیت

آنچه که باید به آن دقت کنید این است که تولید محتوا اولین نکته ای است که در الگوریتم گورخر گوگل باید به آن دقت کنید. اولین محتوا در واقع سیگنالی است که نشان می دهد ک صفحه تا چه اندازه برای کاربر مفید و کارآمد بوده است. شما در تولید محتوا همواره باید به این نکته دقت کنید که کاربر دقیقا به دنبال چه چیزی است و همان را به او بدهید. اول از همه باید محصولات تکراری را کنار بزنید.

  • به ظاهر سایت خود توجه کنید

نکته دیگری که در الگوریتم گورخر گوگل باید به آن دقت کنید این است که شما باید ظاهر سایت خود را به روز کنید. هرچقدر که سایت شما عالی و خوب باشد اما اگر ظاهر آن خواننده را جذب نکند در آن نخواهد ماند. مثلا اگر شما از عکس های نامناسب با کیفیت پایین استفاده کنید دچار مشکل خواهید شد. مورد مهم دیگری که باید به آن دقت کنید این است که سایت شما باید واکنش گرا یا ریسپانسیو باشد. در واقع امروزه بیشتر ترافیک سایت های مختلف توسط گوشی است و همین هم باید سایت شما را بروزرسانی کند.

  • سرعت سایت خود را بالا ببرید

خود شما هم به عنوان یک کاربر در سایتی که باید ساعت ها زمان صرف کنید تا بتوانید در آن مطلبی را بخوانید نخواهید ماند. در این حال پیشنهاد ما به شما این است که از تمامی ابزارهای موجود برای افزایش سرعت سایت استفاده کنید تا بتوانید مخاطب را در آن نگه دارید.شما میتوانید با استفاده از روش های بسیار زیادی که در آکادمی آموزشی نعمتی ذکر شده سرعت سایت خود را افزایش دهید.

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن