الگوریتم های سئو

بررسی آپدیت فرد fred

آپدیت فرد  fred چیست؟

گوگل همچنان در حال ارائه الگوریتم هایی یکی از یکی جالب تر است و ارائه این الگوریتم ها تمامی ندارند, شرکت گوگل برای موتور جستجوگر خود همواره در حال انجام آپدیت های جدید و الگوریتم های جذاب جهت یافتن نزدیک ترین پاسخ به عبارت های مورد جست و جوی کاربران خود است. آپدیت فرد  fred که تقریبا می توان گفت که آپدیت جدیدی است با ایجاد تغییراتی در رتبه بندی تمامی سایت ها موجب دلهره ی وب مستر ها و کارشناسان سئو شده است.

در سال 2017 همهمه ای در بین کارشناسان سئو و وب مستران به دلیل نتیجه های صفحه ی جست و جو ایجاد شد. زیرا روایت های گوناگونی در مورد برخی تغییرات در نتیجه های موتور جست و جو ایجاد شده بود به گوش می رسید؛ ولی در مورد تغییرات ایجاد شده طبق معمول گوگل، سکوت اختیار کرده و  اطلاعاتی در مورد این تغییرات در اختیار کارشناسان سئو و وب مستر ها قرار نداد. وب مستر ها بعد از تحقیقات به این نتیجه رسیدند که این تغییرات ایجاد شده به دلیل آپدیت جدید الگوریتم است و اقدام به رمزگشایی آن کرده و این اطلاعات را در اختیار عموم گذاشتند.

هدف آپدیت فرد  fred چیست؟

آپدیت فرد  fred یک الگوریتم نیست بلکه آپدیتی است که به هسته ی اصلی و مرکزی جست و جو وصل شده و موجب ایجاد برخی تغییرات در رتبه بندی سایت ها می شود.گوگل به وسیله ی این آپدیت سایت های بی کیفیت و با محتواهای کم و کوتاه را جریمه می کرد ولی تنها کار این آپدیت این نبود. بعد ها کارشناسان سئو و وب مسترها با بررسی سایت های جریمه شده برخی اطلاعات دیگری را در مورد کارایی این آپدیت پیدا کردند. آن ها بعد از بررسی ها و تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیدند که:

هدف آپدیت فرد fred سایت هایی می باشد که سایت هایی که با استفاده از تکنیک ها و ترفندهای سئوی کلاه سیاه اقدام به تولید محتواهای بی کیفیت هستند را شناسایی کرده و مورد جریمه قرار می دهد و سایت هایی که در حال پول در آوردن با استفاده از حجم زیادی از تبلیغ های اسپم هستند را هدف خود قرار داده است. بعضی از سایت ها که از این آپدیت جدید گوگل مطلع شدند با کم کردن تبلیغات خود توانستند جایگاه بهتری را در گوگل بگیرند.

رعایت نکات لازم برای جلوگیری از جرایم این آپدیت

برای این که از جریمه های آپدیت فرد fred  در امان بمانید برخی نکات را باید رعایت کنید مانند:

  • صفحات پر از محتوا:

رعایت چگالی کلمات کلیدی و پر کردن محتوا ها در صفحات سایت دیگر همانند قبل برای بالا بردن سئو سایت به تنهایی جوابگو نیستند چون پای کیفیت آن محتوا ها در وسط است. اگر قصد ایجاد محتوای با کیفیت دارید باید برخی نکات را رعایت کنید, در ابتدا باید کاربران خود را در نظر گرفته و محتواهایی باب میل آن ها را تولید کنید, با استفاده از ابزارهای آنالیز سایت ها ببینید کدام مطالب از ترافیک بالاتری برخوردار است از آن استفاده کنید. از پست های همیشه سبز و اینفوگرافیک ها استفاده کنید و سایر نکات دیگر

  • طراحی تجربه ی کاربری خوب:

با تعریف پرسونا برای مخاطبین خود می توانید تجربه کاربری که متناسب با آنها است را طراحی کنید. برای فهمیدن ترجیحات مخاطبین خود می توانید از تست های A/B استفاده کنید.

  • رعایت میزان تبلیغات:

کاربران از سایت هایی که در صفحات خود از تبلیغات زیاد و نا متناسب با سایت خود استفاده می کنند بیزارند و در صورت داخل شدن به آن فورا آن سایت را می بندد. این کار یعنی یک تجربه ی کاربر افتضاح که به وسیله آپدیت فرد fred شناسایی شده و گوگل از این چنین خطاهایی نمی گذرد. دقت داشته باشید که کاربر برای مطالعه یک محتوا نباید مجبور به کلیک کردن برای ادامه مطلب  و رفتن به صفحات متوالی باشد. چون هدف یک سایت با کیفیت باید در این باشد که محتوای خود را به گونه ای طراحی کند که کاربر به راحتی به آن مطلبی که قصد دارد مطالعه کند دسترسی داشته باشد.

  • بازبینی بک لینک ها:  

تعداد بک لینک ها قبلا به عنوان فاکتوری برای افزایش رتبه بندی در گوگل بود, اما امروزه با توجه به الگوریتم ها و آپدیت فرد  fred گوگل اینگونه سایت ها را فورا شناسایی کرده و جریمه می کند

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − = 3

دکمه بازگشت به بالا
بستن