بازاریابی

هرم بازاریابی محتوا چیست؟

هرم بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا یکی از مهم ترین روش هایی است که شما می توانید توسط آن کسب و کار خود را گسترش دهید. هرم بازاریابی محتوا در واقع یک چارچوب استراتژیک است که به شما کمک می کند توسط آن بتوانید کمپین های محتوایی، اطمینان از عملکرد بهینه محتوا و همچنین بازیافت و دامنه تاثیرگذاری آن ها را بررسی کنید.

چرا باید از هرم بازاریابی محتوا استفاده کنید؟

علاوه بر اینکه می توان گفت که هرم بازاریابی محتوا در واقع یک کار استراتژیک است می توان گفت که شما قادر خواهید بود با تمرکز خود روی این استراتژی سازمان یافته، اهداف و اولویت های خود را در این زمینه مشخص کنید و بهبود ببخشید.

"<yoastmark

شما در واقع با استفاده از منابع ارزشمندتر در این زمینه می توانید ظرفیت تولید خود را افزایش دهید. در این بین جریان هایی که به آن ها جریان های پیش بینی شده گفته می شود به شما امکان ایجاد یک محتوای موفق را خواهند داد تا بتوانید خریداران خود را در این زمینه درگیر کنید و با استفاده از هرم بازاریابی محتوا کار خود را آسان تر کنید.

موسس و همچنین مدیریت خلاق اینطور می گوید که زمانی که شما بدون استراتژی محتوا تولید کنید معمولا برای شما اتفاقات ناگواری خواهد افتاد. شاید اینطور تصور کنید که مانند یک قرعه کشی می توانید برنده باشید اما احتمالا در این زمینه مشکلات دیگری هم برای شما ایجاد خواهد شد. احتمالا در نهایت به موفقیت نخواهید رسید.

مطابق با گزارشاتی که در این زمینه ایجاد شده است، بیش از 60 درصد از افرادی که دارای استراتژی های مختلف در زمینه های مربوط به بازاریابی هستند، خودشان را از نظرات مختلف مانند اثربخشی محتوا چک خواهند کرد. در واقع با این میزان، 32 درصد از افرادی که استراتژی های کلامی مختلفی دارند با هم مقایسه می شوند. هرم بازاریابی محتوا در واقع باعث می شود که بسیاری از سردرگمی هایی که در این زمینه وجود دارد برطرف شود. همچنین شما می توانید عواقب نامطلوب کار را نیز کاهش دهید. البته اگر در این زمینه از هرم بازاریابی محتوا با یک عملکرد هوشمند رو به رو شوید.

جلوگیری از آشوب با هرم بازاریابی محتوا!

ممکن است که شما در بخش های مختلفی که با آشوب روبرو شوید نتوانید آن ها را به سادگی حل کنید. در این بین گفته می شود که هرم بازاریابی محتوا در واقع به شما کمک خواهد کرد که از استراتژی هایی استفاده کنید که اهداف در ان ها مستند هستند و کمبود ارتباط در این بین برای سازندگام محتوا و دیگر افراد ایجاد خواهد شد. در این بین می توان گفت که چگونگی استفاده از هرم بازاریابی محتوا به این صورت است که شما تمامی محتواهای خود را به صورت اسناد متمرکز و هماهنگ خواهید کرد و همین هماهنگی به شما بسیار کمک می کند که بتوانید در بخش های مختلف از این محتوا استفاده کنید.

استفاده از تجربه مشتریان!

در این بخش می توان گفت که مشتریان شما در واقع پیام های متفاوتی را در این زمینه به شما خواهند داد که در نهایت باعث می شود که نقاط مختلف دارای نارضایتی مشخص شود. این امر در نهایت منجر به عدم وفاداری و همچنین نارضایتی برند خواهد شد.

شما می توانید از این هرم استفاده کنید تا محتوای خود را به صورت پیام های کاملا منسجم در این زمینه داشته باشید. بنیانگذاران مختلف در این زمینه اینطور می گویند که زمانی که شما محتوا را بدون هیچ گونه استراتژی خلق کنید در واقع متوجه خواهید شد که دارید ترافیک سایت خود را افزایش می دهید اما این افزایش برای شما هیچ امکان خاصی نخواهد داشت.

شما به هر دلیلی نباید ارتباط خود را با مشتریان قطع کنید. در واقع شما هرج و مرج هایی که در این زمینه وجود دارد را با عدم ارتباط در این زمینه بررسی خواهید کرد و دائما و مجددا چرخه های مختلف را اختراع می کنید. در این زمینه می توان گفت که اسناد کمی وجود دارند اما با این هرم می توانید به راحتی به جای اینکه به صورت مجدد از مطالب موجود استفاده کنید، این مطالب را بازآفرینی کنید و همین هم از جمله مهم ترین ویژگی های هرم بازاریابی محتواست. حتی اگر شما هیچ یک از پیامدهای فوق را نیز تجربه نکنید، باز هم می توان گفت که بازاریابی محتوا رقابتی تر از این حرف های خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + = 7

دکمه بازگشت به بالا
بستن