گوگل

Google feedburner چیست؟

Google feedburner یکی از سرویس های گوگل است که می توانید با اضافه کردن آن به وبلاگ خود افرادی را که به وسیله ی استفاده از RSS مشترک وارد وبلاگ شما می شوند را دنبال کنید. RSS به معنای تکنولوژی ای هست که موجب اتصال برنامه های مختلف به وب سایت شما می شود و به این وسیله برنامه های شما جذب می شوند.

feedburner چیست؟

مهمترین ویژگی GOOGLE FEEDBURNER به افراد متفاوت اجازه ی این را می دهد تا از راه های متفاوت بتوانند در وب سایت و یا وبلاگ شما عضو شوند. بعد به شما اجازه ی دیدن و بررسی افرادی که در سایت شما عضو شدن را می دهد، با بررسی و هدفمند سازی افراد جدید الورود در وب سایت می توانید موجب تقویت استراتژی های مارکتینگ خود شوید. GOOGLE FEEDBURNER ارائه گزینه های انتشار، بهینه سازی،  اجازه ی تنظیم آن ها و سایر موارد دیگر را برای وب سایت شما می دهد. GOOGLE FEEDBURNER به عنوان یک سرویس رایگان برای گوگل است.

برخی امکاناتی که برای وب سایت شما  ارائه می دهد عبارت است از:
  • با استفاده از این سرویس می توانید با بیشتر شدن تعداد مشترکان خود موجب کسب ثبات اجتماعی شوید.
  • فیدا های خود را مثل برندینگ و تغییر عنوان پست و سایر موارد را می توانید سفارشی کنید.
  • امکان پینگ کردن خدمات متفاوتی مانند خواندن فید ها بعد از انتشار پست ها.
  • این سرویس با ارائه آمار مربوط به مشترکین RSS موجب بهینه سازی و تجزیه و تحلیل پست های وبلاگ و وب سایت خود از آن طریق را می دهد.
  • با استفاده از GOOGLE FEEDBURNER امکان ارائه گزینه های مختلف برای کاربران خود در این سرویس را دارید و مانند ایمیل و با سایر برنامه های ارتباطی.

چگونگی استفاده از GOOGLE FEEDBURNER

  • قبل از هر کاری باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. و بعد از آن وارد google feedburner شوید.
  • سپس به صفحه ی فید برنر مراجعه کرده و  آدرس سایت خود را تایپ کنید.توجه داشته باشید که برای سایت های معمولی http://www.yourwebsite.com/rss  و برای سایت های فروشگاهی http://www.yourswebsite.com/feed را وارد کنید.
نحوه کار با Google feedburner
تصویر1- نحوه کار با Google feedburner
  • بعد از وارد کردن آدرس فید در کادر اول مثل “اخبار و مقالات سایت ساز”  و  در کادر دوم آدرس فید را وارد کرده وتا مراحل زیر انجام شود:
عنوان و آدرس فید
تصویر2-وارد کردن عنوان و آدرس فید
  1. GOOGLE FEEDBURNER روی فید شما محبوب ترین خدمات خود را اعمال می کند و به این صورت می توانید اقدام به شروع کار خود کنید.
  2. در حساب کاربری فیدبرنر, فید جدید شما فعال می شود.
  • بعد از فعال شدن فید شما در صفحه ی باز شده روی نوار OPTIMIZE کلیک کرده و اقدام به بهینه سازی فیدها کرده و از فعال شدن خدمات smart feed , feed flare , browser friendly اطمینان لازم را حاصل کنید. این سه مورد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد ولی می توانید سایر خدمات را نیز فعال کنید. browser friendly از خدمات این مورد در ساده تر شدن مرحله اشتراک است. smart feed امکان به حداکثر رسیدن سازگاری با برنامه هایی کسی که فید را می خواند.  Feed flare موجب افزایش تعامل با افراد و اضافه کردن ایمیل و همچنین در شبکه های اجتماعی امکان به اشتراک گذاری می شود.
نوار OPTIMIZE
تصویر3-نوار OPTIMIZE

نتیجه گیری

با استفاده از ابزارات و امکانات google feedburner می توانید تعداد مشترکان خود را ببینید که از نظر اجتماعی بهترین روش برای ثبات خودتان می باشد و یا با فعال کردن سایر گزینه ها از دیگر امکانات آن استفاده کنید مانند: کسب درآمد

با استفاده از این سرویس که به صورت کاملا رایگان می باشد محتواهایی را در قالب ایمیل برای کاربران و مخاطبین هدف خود ارسال کنید تا مخاطبان سایت خود را از به روزرسانی ها و اطلاعات خاص سایت مطلع کنید. شاید فکر کنید که امروزه به دلیل شبکه های مجازی و اجتماعی متعدد و گوناگونی که وجود دارد دیگر کسی به دنبال مطلع شدن اطلاعات و اخبار یک سایت از طریق ایمیل نباشد ولی برعکس این ماجرا همچنان پا برجاست و بسیاری از مردم همچنان مثل گذشته از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنند با وجود این که ابزارهای جدید و شبکه های مجازی قدرتمند ایجاد شده است.

از آن جایی که با استفاده از google feedburner که یک ابزار خیلی قدرتمند می باشد امکان ارسال هر نوع محتوا ممکن است. با استفاده از این ابزار در صورت به روز رسانی فید سایت خود, به صورت خودکار تنظیمات و به روز رسانی به شکل ایمیل به مخاطبین هدف ارسال می شود.

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 6

دکمه بازگشت به بالا
بستن